Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, amaç popüler olmak değil, anlaşılabilir olmak samimiyette...

10 Mart 2012 Cumartesi

Gidiyorum...

Yeni Bir Hayat

Bu gece yeni bir hayata baslamak icin, geride birakacagim eski hayatin son adimlarini atiyorum...

Camasir sepetine attigim kiyafetlerimi, yeni hayatimin yeni kirleriyle bulusturmak icin makinaya atiyorum...

Gecmisimdeki aci,tatli bir cok aniyi ve yasanmisliklari, beynimi ve kalbimide o sepetten makinaya bosaltiyorum,
Eski hayatimin bu son gecesinde.

Hepimiz bazi kararlar aliriz, bazen yaniliriz, bazen hakli cikar yolumuza devam ederiz.

Ben bu ikinci ve son denememde dogru yolu ve hayati bulmayi umuyorum.

Gecmisimdeki hatalari tekrar yapmamak icin, guzel ve temiz anilarida attim kirli sepetine, oradan da makineye.

Bu sabah yeni aldigim kararlarim ve ben yeni bir yola cikiyoruz..

Icinde belkide artik; insanlara guven,hosgoru,sucluluk,tepki,Ask,kazanmak ve kaybetmek kaygisi olmayan bir yol..

Ama biliyorum. Gun sabaha donunce gidiyorum.

Geride kazandiklarimi,kaybedeceklerimi,ögreneceklerimi,ögrenemeyeceklerimi,yilginliklarimi,keskelerimi,umitlerimi,sevdalarimi birakip gidiyorum..

Sonbakisi; cabalarima, emeklerime,izlerime,telaslarima,beni ozleyeceklere, bahceme ve gonlume ektigim fidanlara,,,

Son kaygimi; Ucak biletime,hava durumuna,biletimin cam kenari olmayisina,,

Son nefesimi ; Cam kokularina, toprak kokusana, sigarama katip GIDIYORUM...

Sanirim Camasir Makinesi yikamayi tamamladi..

Artik yeni bir Hayata adim atma vakti geldi.

Ilk adimimi atiyorum...


Saygilarimla,

@sosyaldilenci



1 yorum: