Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, amaç popüler olmak değil, anlaşılabilir olmak samimiyette...

3 Mart 2012 Cumartesi

Kim o? ++Ac kapiyi Polis

Kim o? Ac Kapiyi Polis!

Hayatimiz hep biseyleri gozlemlemekle gecer. Gozlem yaparak ogreniz hayati sonucta. Birgun caddede yururken iki insani goruruz kavga ederler kim hakli kim haksiz bilmeyiz. Birine karar verir gideriz. Bir magazada iki farkli model ayakkabi yada elbise goruruz. Birini secer aliriz.

Bu orneklemeler uzayip gider.

Bakis acimiz; insanlara ve Cevremize yaklasimimizi da belirler.

Hickimse kotu bir adam oldugunu dusundugu insanla konusmak istemez.

Gunumuz yasantisinin getirmis oldugu korkular,haberler kotu..magazin,moda, eglence, para iyi dusuncelere sevk eder.

Fakat artik su fikirde var. Aaa oylemi hic oyle dusunmedim, o acidan bakmadim.
Bu gec kalinmis bir farkindaliktir.

Bir insanin argo konusmasi onu kotu yapmaz, iyi giyinmesi de kulturlu oldugu anlamina gelmez. Dovmeli olmam beni serseri yapmaz.

Zaten bicok ornegide piyasada mevcut.

Kultur mantari gibi gezip dunyadan bir haber olan, ucube gibi gozukup filozof olan bi cok yasam formu var dunyada.

Biz ulke olarak degerlerimizi kaybetmeye basladik. Bir merhabayi bile cok gorur olduk birbirimize.

Saygi ve sevginin ogretildigi, insanlarin on yargisiz yetistirildigi yillari goren son insanlar suan 70 yas civarinda insanlar ve ben onlari cok seviyorum.

Gunumuzde sizin en ufak guzel hareketinizi ve yanlisinizi dogru degerlendirip soyleyebilecek olan onlardir.

Bi gun Uskudar sahilde banklarda otururken yasli iki cift kalabalikta zar zor yururken gordum.

Oturacak dinlenecek yer bakiyorlardi. Kalkip hemen buyur ettigimde gozleri isil isil oldu. Onlara deger veren, saygi duyan birini gormek hem sasirtip, hemde mutlu etmisti onlari.

Simdi ki zamene insani, yasli bir insani vakit kaybi olarak goruyor. Fakat yaslanacagini hic dusunmuyor.

Zaten onlara vakit ayirmadigimiz icin, insanlara ve yasama saygisizca davraniyoruz. Ogrenemiyoruz.

Dogar dogmaz sevgi ve saygiyi emegi degil, kavga,gurultu, para sevdasini ogreniyoruz.

Ve biz cevremizi trendlerle belirliyoruz artik.

Bu gun ne giysem. Su kiz bana bakiyor fakat cakma gucci takiyor. Cocugun arabasini gordun mu. Aa ayni kivancc..
Herife bak ferrariden iniyor ne kadar yakisikli.
Kadina bak, fizige bak jeniffer gibi kalcalari..iphone 4s aldim hüber fena yanee. 10s i ciksin alirim.

Hep yuzeysel trendleri seviyor gunumuz insani. Bi populerite sevdasimi biraz evet, biraz hayir.

Bazen twitter da tweetler goruyorum, sevgilim olacak kiz simdi kimin koynunda falan gibi.

Ne hale geldik. Tv de gordugunuz sahte hayatlari her an yasaniyormu saniyorsunuz bilmem.

Insanlari taniyamiyorum, bazen onlarda beni...

Bi gece saat 4 te kulagimda kulaklik muzik dinliyorum odada, bir yandanda ingilizce gramer calisiyorum.

Annemle, babam geldi durttuler; panikle

++ Hasan cikar o kulakligi kapi caliyor..

---Kimki anne,baba bu saatte.
Baksaniza..

++Oglum kapidaki polis, Hasan ac kapiyi diyor.

--Sakamisiniz yaa

Kapinin deliginden baktim.
Iki polis memuru. Fakat acmadan,

++Kim o?

--Poliss ac kapiyi.

Actim kapiyi polisle diyalogumuz su,

--Hasan Axxx senmisin.

++Evet memur bey

derken,

1. Kattaki evimizin kapisindan baslayan ve merdivenden asagi dogru giden kan izleri, gozlerim duvardaki kanli el izlerini goruyor. Koridorun sonunda yerde bir ceset.

Annem, babam pijama, esofman modunda, ben yatak bilmedigim icin gunluk kiyafet var ustumde.

Merdivenlerin ust katlarina dogru kapali gise oynadigimi farkettim. Ustkatlara inis ve cikis trafigi merakli komsulardan kapanmis.

15 saniye surdu tum bu verileri elde etmem.

Polis,
++Ellerini uzat dedi.

--Neden...

++Kelepce takicaz uzatma.Bu Adami oldurmussun.hadi kardesim.

(Anne ve babamin diyalogunu yazmiycam, polise bagiriyorlar)

--Ya koridorda yatan kim kardesim, ben kimseyi oldurmedim.

(Bu arada telsizden hakkimda gecen anonsuda soylemiycem)

Babam bir hisimla kafasi ve vucudu kanlar icinde yatan adamin yanina gitti. Kafasini iki parmagiyla saclarindan tutup kaldirdi ve yuzune bakti.
Kut diye birakti biz tanimiyoruz bu adami dedi.
Devam edecek...

1 yorum:

  1. Tam heycanli yerinde birakmissin, biliyosun işini.

    YanıtlaSil